باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

واژه ها گم شده اند...


آناهیتا عزیزم رفیقم خواهرم خودت میدونی که این وقتا آدم لال میشه...آخه چی باید بگم که تسکین بده روح و قلبتو ؟! فقط می تونم بگم منو تو این غم جان سوز شریک بدون قربونت برم. به تو و خانواده ات تسلیت می گم .

نظرات 5 + ارسال نظر
آناهیتا 22 اردیبهشت 1391 ساعت 07:45 ب.ظ


عزیز دلم
ممنون
یک دنیا ممنون
سخته رفیق
این اشکای لعنتیم خشک نمیشه
نتونستم باهات صحبت کنم
نمیخوام ناراحتت کنم
همه ما تو این شرایط به هم می ریزیم...حتی با یه صدا
نمی خواستم صدای ضجه بشنوی

دوستی مگه فقط برا هر و کر و شادیه
دوس دارم منو کنار خودت بدونی
صبور باش

آناهیتا 22 اردیبهشت 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

دعا کن خانواده زیر بار این مصیبت دوام بیارن
اوضاعی شده اینجا
جهنمو به چشم می بینم
واکنش ها عصبیه
همه به هم ریختن
مگه میشه نو عروسی که فقط دوازده روز از عروسیش می گذره تو سردخونه باشه؟
مگه میشه؟
آخه این چه دنیای مزخرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟

تف به این زندگی دو زار برا این زندگی ارزش قائل نیستم چون هیچ اعتباری بهش نیس

آناهیتا 22 اردیبهشت 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

من الان هر چی بگم فس ناله س
هیچی نگم بهتره


کلبه ی مجازیت خوشگل شده
دست عاطفه درد نکنه
این عکس برازنده ی اینجا
یه جورایی مکمل اسم وبلاگته
این بشر استاد انتخاب عکسه
انگار از دلمون باخبره

انشالا از شادی هات بنویسی
بازم ممنون
واقعا لطف کردی

خب حق داری فس ناله باشی این چه حرفیه اما سعی کن خودتو پیدا کنی به هر حال زندگی لعنتی در جریانه و مارو مثل یه برگ خشک روی آب با خودش می بره...

قربونت
بچه ام عاطفه زحمت کشیده
شک نکن از دل و روح مون با خبره بس که زلاله این دختر

ایشالا..
کاری نکردم وظیفه اس عزیزم

عاطفه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

بعله-
واژه ها گم شدند-
آدم نمیدونه چی بگه!
خدا صبرشون بده-

هر چی می خوام بگم کلیشه ای و تکراریه زبونم بند میاد این وختا

پرچانه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

روحشون شاد
خدا صبر بده انشا...

از صمیم قلب می خوام که خدا صبرشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد