باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

نداشتنی های دوس داشتنی !




بچه که بودم علاوه بر اینکه اصلا دلم نمیخواست دختر باشم دوست نداشتم نوروز داشته باشیم! از عمو نوروز ِ سیاه و لاغر و فقیر دایره زنگی به دست و خسیس! خوشم نمی اومد همیشه دلم میخواست مث این کارتونای خارجی بابانوئل تمیز و ( قابل توجه آناهیتا !) سفید و تپل و شاد ، خیلی شیک و ...مجلسی! از لوله بخاری بیاد تو و برام کادو بیاره بذاره زیر درخت کریسمسی که نداشتیم!
دلم تنگ شده برا اون روزا... هنوزم کادو گرفتنو دوس دارم و هنوزم منتظر نداشته هایی هستم که شاااید یه روز داشتنی بشن !!

نظرات 1 + ارسال نظر
عاطفه 9 اسفند 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

ای جووووووووووونم
حس مشترک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد