باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

پوست میندازم پس هستم !


این روزهای ِ پوست انداختن

سخت می گذره..با درد میگذره..

مثل دردهای دوران بلوغ ..یادت هست ؟!!!

"بی تو نمی گذره... با تو هم نمی گذره..." این ینی وابستگی.

داستان ِ تلخ روزگار سراسر همین وابستگی و دلبستگی ِ ساده ست که حسابی حال ِ آدمو جا میاره!

خدا خواسته که حال ِ همه ی دنیا رو با این ساده ی بی منطق بگیره.می بینی .. صورت مسئله ای به این سادگی , الکی الکی غم انگیز ترین درد خلقت میشه !!

..

پی عکس نوشت : عکس از خودم می باشد !

نظرات 3 + ارسال نظر

آره این دردا این صورت مساله های ساده ناخوناشو فرو میکنم تو گلو و قلبمون... دلم میخواد همه ی این زندگیو بالا بیارم...

عاطفه 10 تیر 1392 ساعت 01:11 ق.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

اومدم بپرسم چطوری رفیق، دیدم نوشتی در حال پوست انداختن!
هر کسی توزندگیش یه جوری پوست میندازه. کاش یه اتفاق خوب بیفته..
عکس عالیه

هانی 12 تیر 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

کاش برسه اون اتفاق خوبه کاش برسه !
سکوت اینجا رو دوس دارم عاطفه و رهگذراشو و تو تنها مخاطبم
عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد