باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

بالاخره کشفت کردم


تو یه تیشرت  جو دونِ صورتی کم رنگ پوشیدی با یه شلوار گرمکن سفید و دمپایی سفید. لیوان چای تازه دمو دو دستی گرفتی و یه جورِ خنده دار و جالبی زل زدی به من..

من یه پیرهن نخی آستین رکابی سفید با شکوفه های ریز و برجسته ی سفید تا زیر زانو با یه دمپایی صورتی خیلی کم رنگ پوشیدم و روی لبه ی کاناپه یه جورایی معذب نشستم! پاهام جفته و انگشتامو بهم گره کردم  زل زدم به زمین و لبخند میزنم...

تو در حالی که داری یه قُلپ از جایی رو می خوری قندو میذاری گوشه ی لپتو می گی کجایی؟ اینجا نیستی؟ یه چیزیت شده ها !

موهامو از جلوی چشمام میزنم پشت گوشمو میگم چرا چرا همین جام...داشتم فکر میکردم.. نه چیزیم نیس..

میگی تو همیشه اینجوری ساکتی آخه ؟ بلبل زبون من چش شده؟هان؟

میگم برم یه چایی برا خودم بریزم..

میگی چی؟ مگه من میذارم ؟! خودم برات میارم تو بشین..

من فقط لبخند میزنم.. تو دلم ذوق میکنم آخه عاشق این حرکاتشم..اینکه با یه حساسیت و سلیقه ی خاص ازم پذیرایی کنه اینکه راه بره و من تماشاش کنم اینکه ما بین کار کردن زیر لب آواز بخونه مثلا آهنگای ویگن...اینکه با چشم باهام حرف بزنه..و... کلاآرومو قرار نداره...

تو : بفرمائید مادمازل یه چای  گل دم قند پهلو تقدیم به شما

من : ممنونم جرج !!

تو : جُرج؟ جرج کیه دیگه ؟ گفتم تو یه چیزیت میشه امروزا...

من‌ : جرج دیگه ..جرج کلونی...فقط من اینو باور دارم که تو همزادِ جرج کلونی هستی !خدای من چقدر شباهت دارین...

تو در حالی رو بروم نشستی و حتی برا یه لحظه اون لبخند ملیح و بچه گانه از رو لبات محو نمی شه میگی : همین کارا و افکارته که منو دیوونه کرده..باشه من جرج مُرج بُرج هرچی که تو بخوای هرچی که تو بگی...

نظرات 7 + ارسال نظر
آناهیتا 27 فروردین 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

مبارکا باشه هانی جان
عزیزم اینقدر زیبا نوشتی که قفل شده مخم
انشالا باقی زندگیت سر تا سر خوش و لبخند باشه
دلم روشنه رفیق

آناهیتا 27 فروردین 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

می بینی تو رو خدا کامنت اول غلط املایی داره!
هُل شدم!

عاطفه 27 فروردین 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

مباااااااااااااارکه
برمیگردم دوباره:*

عاطفه 28 فروردین 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

اووووووووووووف! اونم شبیه هیچ کی نه! شبیه جرج-
خدایی خیلی خوش تیپ و ناز و غیر و ذلک هستن ایشون- جرج کلونی رو عرض میکنم

آناهیتا 28 فروردین 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

البته عاطفه ورژن آریایی جرج یه چی دیگه س!
خوش ب حال اونی که نگاش می کنه
هی

عاطفه 28 فروردین 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

ولی من ورژزن امریکایی شو میخوام-
حسود هرگز نیاسود!

پرچانه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

الهی شکر که کشفش کردی عزیزم
خوش بگذره

منم خوشحالم از این اتفاق مبارک
خو معلومه که خوش می گذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد