باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

باقی برای تو

سیاه و خاکستری ها،غم ها و درد ها و تلخیها برای من..هرآنچه که ماند ، برای تو !

سلام سلام


اوهوم...

یک دو سه

آزمایش می کنیم..

الووووو.ووو.ووو..ووو

سلام...لام...لام...لام..

خوبید...ید...ید..ید؟ صد سال به از این سالا..لا..لا..

خونمون خالیه و صدا می پیچه...!ایشالا دست به دست هم پر و پیمونش می کنیم.

امیدوارم چرخ این خونه بچرخه برامون. دلم می خواد اینجا خود تر از خودم باشم! راحت تر آزادتر.. شمام همین طور.. بنا بر این بهم گیر ندین چرا اینجوری می نویسی و چرا میری و چرا میای و چرا اینو نگفتی و چرا غمگینی و چرا شادی و  چرا زمین کجه و چرا در گنجه بازه و چرا شصت من درازه و از این جور صوبتا نداریم!!


پی نوشت1: تا این خونه خونه ی باب میلم بشه شاید چندین بار ظاهرش تغییر کنه پس قبلا عذر میخوام.

پی نوشت 2: *این آهنگ* حال خوب کن رو گوش کنید به  یمن خونه ی نو وبلاگ نو سال نو و رفیقای نو 


نظرات 5 + ارسال نظر
آلن 22 فروردین 1391 ساعت 08:11 ق.ظ

منزل نو مبارک باشه هانی جان.
ایشالا کلی خاطره های خوب واست بسازه.

[ بدون نام ] 22 فروردین 1391 ساعت 09:52 ق.ظ

به به صفا آوردین آلن عزیز.. به سلامتی اولین مهمون....

منم امید وارم همین طور باشه

آناهیتا 28 فروردین 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

شک نکن میشه
خوشحالم از نو شروع کردی
همه چی بوی تر و تازگی میده
خوشحالم

عاطفه 28 فروردین 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

باشه باشه
بهت گیر نمیدم چرا شصتت درازه!!
فقط بیزحمت یه جا آروم بگیر-

پرچانه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

سلام عشق جون
چه خونه بوحالی
چه خوشعالم که اینجا رو پیدا کردم
چه ناراحتم که دیر پیدا کردم
خوش باشیم در کنار هم

سلام عسل
مرسی بو حالی از خودتونه
منم خوشحالم که تو ام یکی از مهمونای این خونه ای البته منزل خودتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد